marketingowy-harpagan.pl

W złotnictwie znajdziemy dużo linii modeli. Jakie cechy łączą ich produkty? Z pewnością metale, jakie zużywają do produkcji jubilerskich kolekcji, ale także jakimi kamieniami je ozdabiają. W tym wpisie skoncentrujemy się na te drugie. Dokonamy ich podziału i trochę zdefiniujemy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają zazwyczaj wytwarzane krzemionki z piasku, a jaśniej z odmiany szkła. Designerzy nierzadko umieszczają je w mniej drogich kolekcjach biżuterii. Szkło ołowiowe generalnie wyróżnia się zdecydowanie wyższym współczynnikiem załamania światła. Pozostaje także nieznacznie gęstsze od tego nam znanego. Najbardziej rozpowszechnionym fabrykantem tego materiału pozostaje zagraniczna firma Swarovski.

Cyrkonie |to} następny chętnie umieszczany element ozdobny. Samą cyrkonię tworzy się w pełni sztucznie. Jest niebywale twarda, ponadto można ją zgodnie z marzeniami farbować. W jubilerstwie sama cyrkonia popularny jest nie długo, powstaje w bardzo wysokiej temperaturze. Jej podstawową zaletą jest niewysoka cena.

Szlachetne Kamienie są to najcenniejsze spośród kamieni wkładanych w biżuterię. Znajdujemy ich w naturze całkiem dużo. Jednak dziś zawęzimy się na najważniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna odmiana kamienia zwanego berylem. Dla laików, to ten zielony. Znajduje Uznanie jubilerów oraz pasjonatów. Jest zadziwiająco twardy, ale również kruchy.

Rubiny są prawie najdroższym z rodzai kamieni, co więcej pochodzą z rodziny korundów. Znane są ze swojej gęstości, najpopularniejsze rubiny pozostają krwiste w takich kamieniach często możemy dostrzec rozszczepienie barwy.

Szafiry – kamienie te niezmiennie są bardzo popularne w złotnictwie. Symilarnie jak szafiry przynależą do gatunku korundów. Z reguły są granatowe. Duża liczba jubilerów tworzy go chemicznie.

Diamenty – tutaj można pisać dość długo. Są najmniej sprężyste z pośród naturalnych minerałów i zarazem najwięcej warte.

Wymieniliśmy najczęstsze dodatki wykorzystywane do upiększania biżuterii. Jednak, że znamy ich świecie znacznie dużo.

Marketingowy Harpagan